Hak milik M i s s . b a m :). Powered by Blogger.

M i s s .B a m

My photo
Nur Asyikin Abdullah Diploma in Logistics and Suplly Chain Management Part time studet / grab driver / businesswoman Started blogging on 2014

RM20 SEGERA .PENIPU !

Assalamualaikum korang. Hari ni aku nak cerita lagi pasal RM20 segera yang aku cerita pasal post before ni. Hmm. Aku baru je join hari...

Teman ku :)

Search This Blog

featured Slider

About me

Pinterest Gallery

Hello there, your IP is

Instagram Shots

- See more at: http://www.miraahussin.com/2011/09/back-to-top.html#sthash.r4dUnEqU.dpu

Like us

- See more at: http://www.miraahussin.com/2013/05/tutorial-gabungkan-4-widget-di-sidebar.html#sthash.V1MxezD1.dpuf

Sponsor

RM20 SEGERA .PENIPU !

by - February 13, 2015

Assalamualaikum korang.

Hari ni aku nak cerita lagi pasal RM20 segera yang aku cerita pasal post before ni.
Hmm.

Aku baru je join hari tu kan.
Dan sesuatu mengejutkan telah berlaku.
Dengan tiba-tiba.
Sedang aku tengah main laptop tengok running man gelak terbahak-bahak, ada email masuk.
Aku dengan relaxnya buka.
Sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiii....

RM20segera, penipu, komisyen, dapat duit, kerja, kosong


RM20, segera, penipu, komisyen, duit, jana, duit, percuma, perniagaan, tanpa, modal
**aku censored la segala email aku. tengok apa yang patut je. HAHAHA

okey. itu aku yang aku dapat.
Peh. Baru sehari kot join.
SEHARI BROHHH.
berbaloi memang berbaloi.

Sekarang aku tak nak cakap apa lah kan. Aku tahu ramai ragu-ragu. HAAAA.. TIPU TAK TIPU
HAHAHA.
Dalam sehari je dah balik dah modal aku.
Alhamdulillah. Murah rezeki.

Bagi sesiapa yang berminat nak dapat duit RM20 tanpa henti ni.. 
Boleh join di SINI
ada nak tanya apa-apa, sila tinggalkan komen anda. InsyaAllah saya balas as soon as possible. okeyhh 
*kenyit mata sikit

You May Also Like

0 comments